Průvodce nákupem

 

Přidání produktu do košíku

 

Vybrali jste si váš vysněný kousek? V tom případě stiskněte tlačítko " Přidat do košíku ".

Produkt se přesune do košíku, který je umístěný v pravém horním rohu a informuje vás o množství a ceně zboží v košíku. pokud v tuto chvíli nejste připraveni na nákup, můžete produkty vkládat do svých oblíbených a následně dokončit vložení do košíku.

Chcete si koupit ještě jiný produkt nebo produkt jiného prodejce? Není problém, klidně pokračujte v nákupu a hledání dalších originálních kousků.

 

V okamžiku, kdy máte vše potřebné, stiskněte položku v pravém horním rohu „ KOŠÍK ". Všechny výrobky v košíku budou seřazeny podle prodejců.

 

 

 

Poštovné a balné

 

Poštovné a balné je určováno prodejci individuálně a je vždy viditelné u každého produktu. Prodejci většinou zasílají zásilky pomocí České pošty. Je také možné, že prodejce zvolí pro dodání vaší objednávky jiného přepravce.

 

V případě objednání více produktů od více prodejců bude poštovné a balné účtováno každým prodejcem samostatně.
Výši poplatku za doručení určují prodejci. Merkada k zásilce nepřidává žádné další poplatky.

 

 

 

Dodání objednaného produktu

 

Termín dodání produktu určují prodejci a informace o termínu dodání je vždy zobrazena v detailu produktu. Je možné, že produkt musí nejprve prodejce vytvořit a proto může být doba dodání delší. Produkty, které mají prodejci skladem jsou běžně odeslány během 1–2 pracovních dnů od okamžiku potvrzení platby za objednávku. Při objednávce od různých prodejců obdržíte objednávku v samostatných zásilkách. O odeslání objednávky vás budeme informovat emailem.

 

V případě nejasností ohledně dodávky objednaného zboží kontaktujte přímo prodejce.

 

 

 

Kontakt s prodejcem

 

Merkada umožňuje komunikaci pro registrované i neregistrované uživatele.

 

Nejrychlejší formou komunikace je nasměrovat dotaz přímo na prodejce. Prodejce můžete kontaktovat několika způsoby.

 

 

KONTAKT Z DETAILU PRODUKTU

 

V každém detailu produktu naleznete tlačítko " Dotaz na zboží ". Pomocí tohoto tlačítka zašlete prodejci dotaz na zvolený produkt.

 

 

KONTAKT Z PROFILU PRODEJCE

 

 

V každém profilu prodejce naleznete tlačítko " Napsat zprávu ". Pomocí tohoto tlačítka zašlete prodejci váš dotaz.

 

 

KONTAKT Z OBJEDNÁVKY

 

 

V každém detailu objednávky naleznete tlačítko " Kontaktovat prodejce " . Odkaz pro komunikaci z objednávky obdržíte také v emailu k potvrzení objednávky.

 

 

Pokud jste registrováni, můžete si veškerou komunikaci s prodejcem kdykoliv přečíst po přihlášení na svůj účet v sekci - Zprávy .

 

Po odeslání zprávy prodejci, obdržíte obratem email s odkazem pro komunikaci. Prosíme, pro komunikaci vždy využívejte vnitřní poštu Merkady nebo odkaz z emailu. V opačném případě nezaručíme, že prodejce obdrží vaši zprávu.

 

 

 

 

Produkt má status PRODÁNO

 

Pokud má vybraný produkt status " Prodáno ", není nic ztraceno! U vybraného produktu stiskněnte tlačítko " Dotaz na zboží " a zašlete prodejci dotaz, zda by vám produkt znovu vyrobil a vystavil na Merkadě. Ke komunikaci s prodejcem využívejte vnitřní poštu Merkady. 

 

 

 

Mohu nakupovat bez registrace nebo je registrace nutná?

Při nakupování na Merkadě není registrace nutná. Registrace je však bezplatná a získáte díky ní řadu výhod.

 

  • Žádné opětovné vyplňování kontaktních údajů
  • Přehled objednávek a fakturace
  • Komentovat a hodnotit prodejce
  • Vkládat poptávky a reagovat na jiné
  • Rychlou domluvu přes vnitřní poštu
  • Přehlednou administraci Tvého účtu aj.

 

Registrujte se získejte veškeré výhody.

 

 

 

Nákupní košík

 

Objednávka

 

Pro dokončení objednávky vás v košíku čekají  4 snadné kroky

 

OBSAH KOŠÍKU

 

Je sumář všech položek, které jste vložili do košíku. Pokud máte vybrané produkty od více prodejců, můžete si u každého zvlášť zvolit dopravu a platbu nebo prodejci zanechat vzkaz k objednávce. Ve spodní části vidíte součet cen všech vložených produktů a poštovného.

 

Po kontrole obsahu stiskněte tlačítko Pokračovat v objednávce.

 

ADRESA

 

Druhým krokem košíku je zadání vašeho jména a kontaktních údajů včetně fakturační adresy. V případně jiné doručovací adresy ji prosím zadejte. Pokud nakupujete na firmu, zatrhněte políčko " Nakupuji na firmu" a zadejte údaje o podnikání.

 

Podmínkou pro pokračování v objednávce je potvrzení, že souhlasíte s pravidly užívání. Po kontrole všech údajů stiskněte tlačítko Pokračovat v objednávce.

 

PŘEHLED

 

Třetím krokem je přehled vámi vložených údajů v prvních dvou krocích. Máte zde možnost napsat prodejci poznámku k objednávce a vidíte zde také obchodní podmínky prodejce vámi vybraného zboží. 

 

V případě, žechcete nějaké údaje v košíku upravit, vraťte se na předchozí krok stiskem příslušného kroku v košíku. Po kontrole všech údajů stiskněte tlačítko Pokračovat v objednávce.

 

ODESLÁNÍ

 

Děkujeme za Vaši objednávku.
Vyčkejte nyní na potvrzení objednávky prodejcem a zaslání pokynů k platbě na váš email.

 

 

Po odeslání objednávky obdržíte neprodleně potvrzující email.

 

 

Co se stane po odeslání objednávky?

 

Potvrzení objednávky

 

Prodejce je okamžitě o vaší objednávce informován emailem. V okamžiku potvrzení objednávky prodejcem je objednávka platná. Prodejce může také objednávku nebo její část odmítnout.

O potvrzení či odmítnutí objednávky jsi vždy informováni emailem. Pokud jste registrovaný uživatel, můžete také sledovat průběh své objednávky po přihlášení na svůj účet v sekci – Můj nákup.

Společně s emailem obdržíte informace nutné k úhradě vybraného zboží.

 

Platba objednávky

 

Každý prodejce si volí vlastní způsob platby. Prodejci většinou preferují platbu bankovním převodem nebo na dobírku. Způsob platby si vyberete v prvním kroku košíku.

 

Informace o platbě a platební údaje obdržíte v emailu po potvrzení objednávky ze strany prodejce.

 

Jakmile prodejce obdrží vaši platbu, je jeho povinností vás o přijetí platby informovat emailem. Nyní již nic nebrání odeslání zboží ze strany prodejce.

 

 

Odeslání objednávky

 

Jakmile prodejce obdrží vaši platbu, odešle objednávku na vaši adresu.

Odeslání zboží prodejce potvrdí a následně obdržíte email. V nejbližších dnech se můžete těšit na příchod balíčku.




Faktura k objednávce

 

Každý prodejce má povinnost přiložit fakturu (účtenku) za objednávku k odeslané zásilce. Po vygenerování faktury ze strany prodejce obdržíte fakturu také na svůj email uvedený v objednávce. V případě, že fakturu neobdržíte, napište si o ni přímo prodejci pomocí vnitřní pošty Merkady.




Stav objednávky

 

Historii svých objednávek si můžete zobrazit po přihlášení na svůj účet v sekci - Můj nákup - Objednané zboží nebo v sekci - Můj nákup - Historie objednávek
Pokud máte nějaké dotazy, můžete se vždy obrátit na prodejce stiskem tlačítka " Kontaktovat prodejce ", které naleznete u každé své objednávky.

 

Neregistrovaným kupujícím je umožněno sledovat stav objednávky pomocí odkazu v emailu, který obdržíte po objednávce. Pomocí tohoto odkazu můžete také komunikovat s prodejcem.

 

Prosíme, pro komunikaci vždy využívejte odkaz v emailu. V opačném případě nezaručíme, že prodejce obdrží vaši zprávu.

 

 

Nákupem originálních produktů pomůžete dětem a stanete se Kreativním Andělem

Merkada je místem, kde se lidé setkávají s nápaditými autory a jejich rukodělnou tvorbou, dělí se o své zkušenosti a nachází zde nová přátelství. U nás se můžete na vlastní oči přesvědčit, co dovedou šikovné české ručičky.

 

Největší odměnou pro nás vždy bude, když se k nám budete rádi opakovaně a pravidelně vracet.

 

 

  • Odlište se od ostatních
  • Získejte svůj originál
  • Pořiďte si nevšední dárky
  • Vsaďte na netradiční materiály, zpracování, barvy a vzory
  • Nakupujte bez registrace

 

Kreativní Andělé pomáhají dětem

Vašimi nákupy podpoříte děti v těžké životní situaci. 

 

 

Merkada věnuje 20 % ze své provize dětem, tedy 2 % z každého uskutečněného prodeje.