Jak přidám nové zboží ?

 

Nejprve se přihlas do svého účtu. Poté v "pravém menu" najdi blok "Můj prodej" a v něm klikni na první položku "Prodat zboží"  

 

 

Než začneš vkládat své výrobky, tak nezapomeň vyplnit číslo Tvého bankovního účtu a Tvé telefonní číslo. Bez něj nebude možné vystavit zboží na prodej. 

Velmi důležitým krokem k úspěšnému prodeji je také dostatečný popis výrobku. Zákazník chce přesně vědět, co si kupuje a také od koho.

Nepodceňuj tedy informovanost Tvých kupujících.  Při nákupu je zákazník zvědavý zejména na velikost, techniku, materiál a také proč vyrábíš a co Tě k tomu vede.

Výběr nejoblíbenějších výrobků je ovlivněn počtem kliknutí na tlačítko To se mi líbí , které je pod fotkou každého produktu.

 

"Čím více bude u tvého výrobku To se mi líbí, tím více bude Tvůj výrobek vidět."

 

 

 

Při vkládání zboží si musíš projít několik snadných bodů.

 

Název zboží – Jde o název Tvého výrobku, přičemž fantazii se meze nekladou. Jedná se o Tvůj výrobek, tak proč nemít název přesně podle Tvých představ. 

 

 

Počet kusů k prodeji – Zde zadáš takové množství, které máš u daného výrobku k dispozici. Jakmile stav daného zboží klesne na "0" bude toto zboží označeno jako nedostupné. 

 

 

Prodejní cena– cena za kterou bude zboží prodáno prostřednictvím Merkady. Tato cena bude zobrazena u Tvého zboží.

 

 

Cena pro prodejce  – je částka pro Tebe v případě prodeje zboží po automatickém odečtení provize Merkady. 

 

Dodám do  – je povinná a závazná informace o termínu dodání Tvého zboží kupujícímu. 

 

 

Poštovné a balné – zde, prosím, vypiš cenu poštovného a balného, které požaduješ při zakoupení zboží. Poštovné, v přiměřené výši, by mělo odpovídat ceníku přepravce, kterého využíváš pro odesílání zboží. Pokud poštovné nepožaduješ nebo zasíláš svoji tvorbu pomocí internetu (popř. e-mailu), vepiš do kolonky "0" (nulu). Jedná se např. o fotografie nebo návody, které jsou určené ke stažení a nejsou v hmotné podobě.

 

Popis – jedná se snad o nejdůležitější pole, které každý zájemce o Tvé výrobky před zakoupením pečlivě pročítá. Doporučujeme uvést velikost, techniku, použití výrobku a jiné podstatné informace, např. možnost sladit daný výrobek s jinými, Tebou vyrobenými produkty (způsob účinné reklamy Tvé další tvorby).

 

Šanci na rychlý prodej můžeš zvýšit např. uvedením:

 

- Výhod

 

- Slev

 

- Záruk

 

- Kvalitní fotografie výrobku

 

- Důvodů, proč právě Ty a Tvůj výrobek

 

Kategorie – zde nemusíš nic vypisovat, pouze si vybereš vhodnou kategorii, pod kterou Tvůj výrobek umístíš. Kategorii vybírej pečlivě, neboť jde o jeden z nejdůležitějších znaků při hledání Tvých výrobků zákazníky. Pokud jsi nenašel vhodnou kategorii, napiš nám na info@merkada.cz a my Ti ji vytvoříme. 

 

Podkategorie výrobku – u většiny kategorií, jsou k výběru také podkategorie, které slouží k ještě lepšímu dohledání Tvého výrobku.

 

Parametry – podle zvolené kategorie a podkategorie výrobku Ti bude nabídnut příslušný parametr, a to:

 

Velikost

 

Obsah

 

Hmotnost

 

Materiál – zde můžeš zakliknout více druhů materiálu, ale vždy uváděj materiály, které máš na výrobku použity.

 

tip.jpg (34 KB)

 

 

Vyber parametr, který je tvému výrobku nejblíže, případně zadej jinou hodnotu.

Pokud máš více stejných výrobků s různými parametry ( např. Triko velikosti S, M, L ), vytvoř pouze jednu kartu produktu. Následně můžeš v „Detail zboží“ kliknout na tlačítko „Klonovat“. O klonování se dočteš ZDE :-)

 

 

 

Barvy -  Výběr barev je velice snadný a rychlý. Provedeš jej pomocí kliknutí na danou barvu. Barev si můžeš vybrat i více najednou, ale vždy prosím vycházej z vzhledu Tvého výtvoru. 

 

Hlavní ilustrační obrázek -  Všechny důležité informace máš již vyplněné, tak nic nebrání tomu, vložit hlavní obrázek, který bude Tvůj výrobek prezentovat. Obrázek musí splňovat tyto náležitosti: musí být typu .jpg, .jpeg  a jeho velikost může být minimálně 400px na 400px a maximálně 5000px na 5000px . Pokud vložíš obrázek ve formátu obdelníku, nevadí. Po kliknutí na „Vložit zboží“ budeš vyzván k ořezání hlavního ilustračního obrázku.

 

Další obrázky -  ke svému produktu můžeš uložit další až 4 další fotografie. Doporučuji dávat detailní obrázky Tvého výrobku. Kupující tím získá větší představu o výrobku. Fotografie musí splňovat stejné náležitosti jako Hlavní ilustrační obrázek.

 

Zobrazovat zboží – jedná se o zaškrtávací pole. Primárně je vždy zvolené, což znamená to, že po uložení Tvého výrobku do systému, bude okamžitě veřejně přístupný na stránkách www.merkada.cz a na Tvém profilu. Pokud ještě nechceš svůj výrobek prezentovat, tak stačí nechat pole prázdné (tj. bez zatržítka), poté je výrobek přístupný pouze ve Tvé administraci a můžeš jej dále upravovat. 

 

Zvýraznit jako TOP produkt v mém eshopu – Pokud chceš daný výrobek zvolit za svůj TOP produkt, tak toto pole je k tomu to pravé. Výrobky označené jako TOP produkt budou ve Tvém eshopu zvýrazněny.